nara-vard

Nära vård
En person läser digitalt nyhetsbrev från Nära vård Östergötland på en mobil

Nyhetsbrev

Nyhetsbrev Nära vård

Läs nyhetsbrev Nära vård i Östergötland Länk till annan webbplats.

Prenumerera på nyhetsbrev Nära vård

Håll dig uppdaterad om vad som händer inom Nära vård i Östergötland genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev. Fyll i din e-postadress nedan. Ett bekräftelsemejl kommer sedan att skickas till angiven e-postadress. Dataskyddsförordningen (GDPR) innebär stärkt skydd för personlig integritet och skärpta regler för hur vi får behandla dina personuppgifter.

De personuppgifter det rör sig om för nyhetsbrevet är din e-postadress och vi sparar uppgifterna så länge du prenumererar på nyhetsbrevet. Registret används bara till att sprida information om Nära vård Östergötland och delas inte med andra. På Region Östergötlands webbplats Länk till annan webbplats. kan du läsa mer om hur vi hanterar personuppgifter.

Anmäl dig till nyhetsbrevet

Hjälpte informationen på den här sidan dig?
Region Östegötlands logotyp

Nära vård i Östergötland

581 91 Linköping

Organisationsnummer:

Telefon: 010-103 00 00 (växel)

E-post: region@regionostergotland.se